Pertandingan ‘SNAP, STATE dan SHARE’ sempena Hari Ibu

Sempena menghormati ibu-ibu, kami mengadakan pertandingan Hari Ibu ‘SNAP, STATE dan SHARE’.

Untuk mengambil bahagian, ‘SNAP‘ atau ambil gambar seorang ibu yang mempunyai gaya hidup aktif dan ‘STATE‘ atau nyatakan kenapa dia adalah seorang ibu yang aktif. Ibu yang dimaksudkan boleh jadi isteri anda, ibu, mertua, rakan atau diri anda sendiri. Tambah Nashata atau sebut nashata di dalam penyata atau ‘status’ tersebut. Kemudian, SHARE atau kongsi kenyataan anda bersama keluarga dan rakan-rakan di laman facebook.

Gambar-gambar yang mendapat ‘LIKE’ yang terbanyak akan mendapat baucar bernilai RM100 yang boleh ditebus di kedai online Nashata.

Pertandingan ini akan tamat Ahad 12 Mei, 12 tengah malam. Tiga nama-nama pemenang akan diumumkan dan dihubungi pada hari berikutnya.


In honoring mothers and motherhood, we are running a Mother’s Day competition to SNAP, STATE and SHARE an active mother in action!

To participate, simply SNAP a picture of a mother having an active lifestyle and STATE why do you think she is an awesome active mother. This could be you, your mother, mother-in-law or a friend who is a mother. Add Nashata or mention nashata in your statement. Then, promote and SHARE it with your family and friends on facebook.

The pictures with most likes will get a voucher worth RM100 that can be redeemed at Nashata’s online store.

The competition ends Sunday 12 May, at 12 midnight. The top 3 winners will be announced and contacted the following day.

Leave a Reply